مقالات

معرفی انواع بیل مکانیکی کوماتسو

معرفی انواع بیل مکانیکی کوماتسو
4/5 - (3 امتیاز)

انواع بیل‌ مکانیکی کوماتسو ماشین آلات سنگینی هستند که کاربرد‌های مختلفی در صنایع راه‌سازی، پروژه‌های مهندسی و عمرانی دارند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که بیل‌های مکانیکی کوماتسو چگونه ماشین هایی هستند؟ درواقع کوماتسو یک برند سازنده ماشین آلات کاربردی در زمینه پروژه‌های عمرانی است که ماشین آلات راهسازی این برند جزو بهترین و با کیفیت ترین گزینه ها در بازار هستند. همچنین به علت گستردگی خدمات و عرضه لوازم بدکی ، خرید لوازم زیربندی ماشین راهسازی کوماتسو ، کاری بسیار آسان و در دسترس است.

توجه داشته باشید که کوماتسو انواع مختلفی از بیل‌های مکانیکی را تولید و عرضه می‌کند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود نوع مناسب آن را خریداری کنید.

انواع بیل‌های مکانیکی برند کوماتسو

بیل مکانیکی برند کوماتسو با توجه به کاربرد‌ و کارایی‌ تنوع بالایی دارند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از انواع بیل مکانیکی کوماتسو را انتخاب کنید. برند کوماتسو محبوبیت بالایی میان ایرانیان داشته و به همین دلیل افراد بیشتر از بیل‌های مکانیکی برند کوماتسو خریداری می‌کنند. انواع بیل‌های مکانیکی ویژگی‌های ایده‌آل خود را دارند و در موقعیت‌های مختص خود به کار گرفته می‌شوند. در ادامه برای راحتی شما در انتخاب یک بیل مکانیکی کوماتسو منحصر‌به‌فرد، انواع آن را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی مدل دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید که طرح‌های متنوعی از بیل مکانیکی کوماتسو تولید و به فروش می‌رسد ولی تنها تعداد محدودی از بیل‌های کوماتسو وارد بازار ایران می‌شوند.

بخوانید  بکهو لودر چیست؟

محصولات مرتبط : یوک زنجیر سفت کن بیل مکانیکی کوماتسو PC400 رولیک بالا PC400-5 برند REDHILL کفشک زنجیر بیل مکانیکی PC 400 برند REDHILL زنجیر بیل مکانیکی pc400 برند redhill فنر زنجیر سفت کن PC400 REDHILL اِچ پشت باکت بیل مکانیکی PC400

بیل مکانیکی مدل PC200-7 کوماتسو

این مدل از انواع بیل مکانیکی کوماتسو در اوایل دهه ۷۰ به ایران وارد شد. مدل pc200-7 محبوبیت بالایی در میان مهندسان ایرانی پیدا کرده و فروش بالایی دارد. بیل میکانیکی کوماتسو مدل (pc200-7) ساخت ژاپن ، 6سیلندره است و قدرت موتور آن 155 اسب بخار (2000 دور در دیقه ) میباشد. وزن کاری این بیل 20785 کیلوگرم است.تقویت کننده توربو شارژ دارد . دارای کابین راحت با نویز صدا و لرزش کم و از سیستم خنک کننده هوا و تهویه مطبوع برخوردار میباشد. اگر می‌خواهید یک بیل مکانیکی با طول عمر بالایی خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید بیل مکانیکی pc200-7 برند کوماتسو است. قدرت مدل pc200-7 نسبت به مدل‌های دیگر برند کوماتسو که وارد ایران می‌شوند بیشتر است و همین امر محبوبیت این مدل را در میان مردم افزایش داده است.

غلاوه بر تمام مزایای فنی مدل pc200-7 ، به علت حضور طولانی مدت این مدل در بازار و عرضه گسترده، لوازم یدکی این بیل مکانیکی با سابقه به راحتی در دسترس خریداران است. برای مثال اگر قصد خرید رولیک بیل مکانیکی کوماتسو pc200-7 را دارید، به راحتی می توانید این قطعه را از فروشندگان معتبر مانند پیشرو ماشین سهند خریداری نمایید.

 

بیل مکانیکی مدل PC200-7

بیل مکانیکی مدل PC400-7 کوماتسو

نوع دیگری از انواع بیل‌ مکانیکی کوماتسو که از ژاپن به ایران وارد می‌شود و طرفداران فراوانی نیز دارد، بیل مکانیکی مدلpc400-7 کوماتسو است. این مدل در سال‌های اخیر توسط سازندگان شرکت کوماتسو ساخته شده و یکی از طرح‌ها و مدل‌های بروز و جدید امروزی به حساب می‌آید. بیل مکانیکی pc400-7 دارای ۶ سیلندر و قدرت موتور آن به میزان ۳۳۰ اسب بخار است.

بخوانید  آیا خرید لوازم یدکی کارکرده برای بیل مکانیکی منطقی است؟

این مدل از بیل‌های کوماتسو دارای دید مناسبی بوده و می‌تواند در هنگام انجام پروژه‌های عمرانی به کمک شما آید. وزن این مدل ۴۱۴۰۰ کیلو‌گرم بوده ولی لرزش کمی در هنگام اجرای کار دارد. اگر پروژه شما به گونه‌ای است که باید به هنگام شب نیز از بیل مکانیکی استفاده کنید ما به شما این طرح از بیل مکانیکی را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه این بیل با بهره‌مندی از چراغ‌های بزرگ و پر‌قدرت توانایی انجام کار را به شما در شب هنگام نیز به شما می‌دهد.‌

 

بیل مکانیکی مدل PC800 کوماتسو

بیل مکانیکی کوماتسو PC800 یکی از بهترین و پر استفاده ترین محصولات کوماتسو در بازار ایران است. این بیل مکانیکی با وزن عملیاتی 116.7 تن و ظرفیت باربری 76.2 تن یکی از بهترین گزینه های موجود برای استفاده در کارگاه های ساختمانی و معادن به شمار می رود . بیل مکانیکی PC800 از موتور 6 سیلندر خطی 454 اسب بخاری با کد Komatsu SAA6D140E-3 مجهز به اینترکولر و توربوشارژر بهره می برد. از آن جا که این بیل مکانیکی جزو بیل مکانیکی های پر استفاده در ایران است، خدمات پس از فروش و لوازم یدکی آن نیز به راحتی در دسترس مالکین و اپراتور های این ماشین است. برای مثال ناخن ، یکی از پر استفاده ترین لوازم مصرفی ماشین راهسازی است و خرید ناخن ماشین راهسازی پس از گذشت زمان مشخصی ، امری اجتناب ناپذیر برای مالکین این دستگاه ها به شمار می رود. بیل مکانیکی PC800 نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما به علت فراوانی لوازم یدکی ، خرید ناخن بیل مکانیکی کوماتسو PC800 به راحتی یک تماس امکان پذیر است.

بخوانید  دنده اسپراکت چیست؟

بیل مکانیکی کوماتسو pc800

قیمت بیل‌های مکانیکی کوماتسو

اگر قصد خرید بیل مکانیکی کوماتسو را دارید و اطلاعی در مورد قیمت آن ندارید، باید توجه داشته باشید که موارد متعددی روی قیمت بیل‌های مکانیکی کوماتسو تاثیر می‌گذارند. حتما توجه کنید که آیا بیل مکانیکی به صورت اصیل توسط شرکت کوماتسو ساخته شده یا خیر؟ مسلما اجناس اصیل کوماتسو به نسبت قیمت بالا‌تری خواهند داشت؛ همچنین انواع مختلفی از بیل‌های مکانیکی کوماتسو وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربرد خاصی که دارند قیمت خاص خود را نیز دارا هستند. مورد دیگری که می‌تواند در قیمت بیل مکانیکی کوماتسو اثر‌گذار باشد قطعاتی است که در ساختار آن استفاده شده است؛ یا مثلا اگر بخواهید برای کندن حفره‌های سطحی بیل مکانیکی کوماتسو خریداری کنید، مسلما قیمت پایین‌تری نسبت به بیل‌های مکانیکی برای کندن حفرهای عمیق خواهد داشت.

دسته بندی های مرتبط : لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی  |  لوازم زیربندی ماشین آلات راهسازی

بیل‌ مکانیکی کوماتسو

سخن پایانی

بیل‌های مکانیکی کوماتسو انواع مختلفی دارند ولی تعداد انگشت‌شماری از این بیل‌ها وارد بازار ایران می‌شود که کیفیت بالایی نیز دارند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید مدل و طرح مدنظر از بیل مکانیکی برند کوماتسو را خریداری کنید. در خرید این ابزار به دلیل گران بودن آن باید تمام حواس خود را خرج خرید‌تان کنید و با حساسیت بالا محصول را ارزیابی کنید. شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره در زمینه خرید انواع بیل مکانیکی کوماتسو با مشاوران پیشرو ماشین ما در ارتباط باشید.‌

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “معرفی انواع بیل مکانیکی کوماتسو

  1. لطفی گفت:

    بسیار عالی بود

  2. ایرج گفت:

    مطلب مفیدی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *