مقالات

معرفی بیل مکانیکی کوماتسو 800 ، رنسانس راهسازی به سبک کوماتسو!

بیل مکانیکی کوماتسو 800
Rate this post

صنعت راه و ساختمان از نظر بسیاری ، مهم ترین صنعت در زندگی انسان ها به شمار می رود. صنعت راهسازی شهر ها را به یکدیگر متصل می کند و صنعت ساختمان برای انسان ها سرپناه می سازد. یکی از مهم ترین ابزار در صنعت راه و ساختمان بیل مکانیکی است. اگر بیل مکانیکی اختراع نشده بود بسیاری از راه ها ساخته نمیشد و خلق اکثر سازه های دست بشر بدون این ماشین امکان پذیر نبود. یکی از بهترین بیل مکانیکی های موجود در بازار ایران ، بیل مکانیکی کوماتسو 800 است. این بیل مکانیکی توسط کمپانی ژاپنی کوماتسو به بازار عرضه شده و در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا ، ویژگی های فنی و قابلیت های منحصر به فردی دارد.

ویژگی های خاص بیل مکانیکی کوماتسو 800

به گفته کمپانی کوماتسو ، بیل مکانیکی pc800 نمونه پیشرفته بیل های بخار به شمار می رود. بازو بیل مکانیکی پی سی 800 از نوع مفصلی است و به دکل و استیک مجهز شده. از ویژگی های خاص این بیل مکانیکی قابلیت نصب چکش پیکور است که کاربرد بسیاری در معادن دارد. علاوه بر آن سنگ جت ، گراپ ، قیچی فلزبر ، مته ، چنگک و بسیاری قطعات دیگر نیز قابلیت نصب بر روی کوماتسو 800 را دارند. چرح های کوماتسو pc800 نیز مانند بیشتر بیل مکانیکی هایی که تاکنون ساخته شده اند به صورت زنجیری طراحی شده و مالکین این ماشین به جای خرید لاستیک باید به خرید زنجیر بیل مکانیکی فکر کنند.

بخوانید  پرمصرف ترین لوازم یدکی ماشین سنگین کدامند؟

بیل مکانیکی کوماتسو 800

مشخصات فنی بیل مکانیکی کوماتسو 800

بیل مکانیکی کوماتسو مدل pc800 جزو محصولات رده بالا کمپانی کوماتسو به شمار می رود و از مشخصات فنی بالایی برخوردار است. این بیل مکانیکی قدرت بالا ، وزن عملیاتی اعجاب آور و ایمنی بی نظیری دارد. این در حالیست که هزینه نگهداری و استهلاک این بیل مکانیکی نیز بسیار کم است. در ادامه مطلب به بررسی مشخصات این بیل مکانیکی می پردازیم.

  • قوای محرکه : بیل مکانیکی pc 800 کوماتسو به پیشرانه دیزلی 6 سیلندر Komatsu SAA6D140E-3 مجهز شده است که در کنار مصرف سوخت بهینه و آلایندگی ناچیز ، 454 اسب بخار قدرت تولید می کند! قدرت موتور این بیل مکانیکی از مدل هایی همچون کوماتسو 1200 کمتر است اما نسبت به کوماتسو 200 و کوماتسو 400 قوی تر ظاهر می شود.
  • حجم باکت : حجم باکت بیل مکانیکی 800 کوماتسو از 3 تا 6 متر مکعب متغیر است. وزن عملیاتی این بیل مکانیکی 116.4 تن و ظرفیت باربری 76.2 تن در کاتالوگ ذکر شده است.
  • هزینه های نگهداری : این بیل مکانیکی به طور کلی مصرف سوخت پایینی دارد. اما در نسخه های به روز تر به قابلیت ECO مجهز شده که مصرف سوخت را 12 درصد کاهش می دهد. همچنین عمر فیلتر روغن این ماشین از 500 ساعت به 1000 ساعت افزایش پیدا کرده است.
  • سیستم ترمز : بیل مکانیکی کوماتسو 800 به سیستم کنترل کشش مجهز شده که از هرزگردی بیل مکانیکی جلوگیری می کند. همچنین با وجود ترمز abs دیگر نگران سر خوردن ماشین هنگام ترمزگیری نخواهید بود. همچنین در این بیل مکانیکی از چند دیسک ترمز متصل به هم برای ترمز گیری بهتر استفاده شده است.
  • امنیت راننده : در این ماشین راهسازی قابلیت های خاصی برای امنیت و سلامتی راننده تعبیه شده است که می توان شیشه های مقاوم و ضد ضربه ، کابین مقاوم در برابر آتش ، پله هایی با طراحی مناسب سوار و پیاده شدن آسان و چراغ های قدرتمند برای فعالیت در شب را مثال زد.
بخوانید  نکاتی که در سرویس و نگهداری بیل مکانیکی باید بدانید

از کجا لوازم زیربندی با کیفیت برای بیل مکانیکی بخرم؟

خرید لوازم زیربندی ماشین راهسازی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، یکی از بزرگترین دغدغه های مالکین این ماشین ها به شمار می رود. پیشرو ماشین سهند با سال ها تجربه در زمینه عرضه انواع لوازم زیربندی لودر ، بلدوزر و بیل مکانیکی آماده ارائه خدمات به شماست. کافیست با شماره 02166631700 تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *